SUNDAY, BLOODY SUNDAY.

Har inte alls vart duktig på att blogga, men det finns såklart sina orsaker.
Vi är snart helt klara med lägenheten. Eller jag tror iallafall det. Det som är kvar är eazypeazy att packa & kommer möjligtvis att användas till den dag vi flyttar.

Idag har jag faktiskt damsugit & moppat. Så jävla onödigt egentligen, om man tänker på att det dras fram smuts när man flyttar & det ska göras igen.
Men det kanske blir lättare, eller något ;). Sanningen är den att jag inte haft mycket bättre för mig idag.
Snön fortsätter att komma, så jag håller mig inne & håller mig sysselsatt.
Hjärtat är iväg hos Stian, vet inte alls när jag kommer hem men det är rätt gott att få umgås själv :).

Såhär mycket plats har vi nog aldrig haft..

Sen kanske det också beror på att det mesta står här :).

 

Igår eftermiddag åkte vi ut till mamma & reine & käkade mat. Mamma & reine försökte även tvinga ut oss i snön för att göra änglar.. Det slutade med att de gjorde sina änglas. själva.

 

Nu ska jag spela Virtual Villagers & lyssna på Carolas julmusik & låtsas att jag har julstjärnan jag skulle fått av mamma idag. :(.

 

 

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0