THEY PISSED IN HIS HANDS

Tycker nästan att det börjar bli löjligt, att jag inte bloggar längre. Jag menar, hur länge har inte jag sett det som ett måste? Har nästintill bloggat varje dag. Men är man buzy så är man ;). Haft en del för mig sen nyår faktiskt, så jag har inte heller velat slita mig och suttit mig datorn :).

Jobbet - det går bra, eller ja. Det går bra för mig, men det är så sjukt jobbigt. Inte på så sätt att jag liksom inte orkar utan det är på värre nivåer det är jobbigt. Men jag ska ju ändå bli miljonär snart, så det är väl inte länge jag är kvar där ;) hah!

Annars är det inte mycket mer som händer.. Jag väntar väl mer på att mamma ska flytta & att balkongerna ska bli gjorda. SÅ, mina vänner, intressant har jag det ;).
Som är värt att berätta här iallafall.

Längtar till slutet av januari då Moni släpper loss ;). Tänkte ha syskon/respektive mys & lite pharthey, guuuud vad kul det kommer att bli! Hade sååå trevligt & kul på julafton hemma hos Moni&Hampus :).

Nu ska jag ta och käka macka och slänga mig framför tvn.


XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Linet

Om vi kommer bli miljonärer ;)!!!

LOVE <3

2010-01-08 @ 13:17:56
Postat av: jag

OM vi ska!!



Lööööv!! <3

2010-01-08 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0