PS..

att du alltid blir röd om kinderna när jag säger vissa saker
att du alltid tittar på mig när jag pratar med dig
att du alltid lyssnar när jag har nått att säga
att du sträcker dig efter min hand på stan å att du vill pussas framför mamma
att du sätter dig i mitt knä  å håller om mig å så fast att dom är där...
asså alla saker e ju inte ''små''saker men alla är lika viktiga
att du tittar på mig på ett speciellt sätt när du vill pussas  
att du inte har svårt för att ta initiativ till saker
att du kryper ihop i min famn när du ska sova å ligger med ansiktet mot mitt bröst
att du är lika vacker nyvaken som alltid annars
att du alltid värkar vara på bra humör(i alla fall när du har varit med mig)
att du alltid ler när jag driver med dig(sedan blir röd om kinderna igen)
att du visar ömhet oavsätt vart du är å vem som är där....
att du visar att dom orden du säger betyder nått å inte bara sägs för att vara snäll eller för att underlätta situationer
att låter mig hålla dig i min famn på morgonen
att ditt hår luktar alltid underbart så som hela du gör
att du har små händer
att du har så fruktansvärt vackra ögon att det är nästan smärtsamt att titta på
att du får mig att känna mig som den viktigaste människa pådenna jord
att när jag är hos dig så ser du till att jag sover som ett barn bättre en någonsin typ
asså finns hur mycket som helst
ska jag fortsätta?

- P.


Förstår du hur mycket dina ord betyder?


Kommentarer
Postat av: di galne grek

HAAAAAAAAAAW!Fifan sikken mysman har du har hittat! Mama's so happy for u bebi!

2010-01-14 @ 17:00:33
Postat av: jag

men spanks alot, mäns :D

<3

2010-01-15 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0