HAPPY NEW YEAR!!!

Hallå där, kött & blåbär!!


Tack allesammans för ett sjukt bra år & en bra nyårsafton!
Tog mig tillslut till Trollhättan där min bästa vän befann sig :). Härligt sällskap & härliga samtalsämnen.
Idag var ju inte lika rolig dock haha. Jag tänkte att det var en bra idé att lämna telefonen i trollhättan och drog till vänersborg mitt i natta. Men jag fick ett mysigt & bra slut på år 2009.
Och nu blir det bättre!

Jag ser verkligen fram emot det här året!
Fler familjemedlemmar, nya vänner & nya äventyr. Resor & drömmar, de kommer att hända!

Första dagen på det nya året ligger jag i sängen & kollar film efter film. Har ju ett år på mig att göra det till ett sjukt bättre år, så jag börjar inte idag :). Men nu blev jag så sur.. Efter harry potter visade dom mr bean på TVÅ kanaler.. :/ Ska försöka hålla mig vaken till 00.00 då little black book börjar.

Annars har jag inget mer att förmedla.

Stay black


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0