BABY, BEFORE IT'S TOO LATE.

Hemma från jobb, det gillas jättemycket såklart, men jag gillar ännu mer pojken som kom och mötte mig :).
Haha, häromdagen när vi skulle hem från middagen hos mamma tyckte han det var en jättegod idé att jag skulle sitta på hans axlar hela vägen hem.. Kan ju säga såhär, jag är rätt höjdrädd. Och inte nog med det, jag satt inte rakt med benen runt ryggen & jag slog ju i huvudet i alla dörrkarmar. Visserligen är det inte så långt mellan mamma & mig, men det kändes som en evighet. Ner för stentrappan var nog värst, jag vågade verkligen inte titta. Vilket inte heller är bra, eftersom jag inte sett vägen ner i stengolvet..
Kul hade vi dock!

Jag längtar sååå mycket till onsdag! Moni & lilla familj kommer på besök! Det är så att min systerson fyller hela 4 månader ;D. Åh, han växer lilla plutten ♥ Det kommer bli så mysigt :). Det är så synd att vi inte hinner träffas mer, jag och min syster. Synd att man har jobb liksom ;).

nej, äta något och hopp in i duschen!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0