TOO LITTLE TOO LATE.

Haha, såg ett vykort vid dörren innan jag gick ner till stan förut.
Min första tanke var "vi känner ingen som precis vart utomlands". Det var från SunnyBeach men jag kände ingen som åkte dit iår på semester. Det värsta var att det stog inte vem det var ifrån. Fick tänka liiite till i min ûbersmarta hjärna och kom på att Lina var ju där innan vi åkte ner för att jobba.. AHA!
Jag bad Lina ringa mig och frågade om hon gick vilse i sb och det gjorde hon haha.
Lina åkte dit med Amanda, precis efter studenten (eller var det innan, Lina?) alltså forever ago.
Jag visste inte heller att hon hade skickat kort..

Bra gjort, Posten!

 

Men tack, hjärtat! ;)





XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Hahahaha! Du borde se DIRK att det är jag på min snygga handstil ;)!



Jag va i Bulgarien 3 ggr 2008.

Först med Ami o:CO

hem 1 vecka

Grekland

hem en vecka (studenten)



LOVE U <3

bulgarien med Amanda

hem en vecka

sedan ner igen :)



2009-09-17 @ 07:18:31
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0