THE DIRT WHISPERED

Första gästerna kom fem i tolv och jag höll på att tappa hakan. Jag har aldrig varit med om att de kommit så sent, så få. Så vi gick runt och lunkade typ, eftersom ingenting fanns att göra. Men kl ett, herrejävlar. Då skulle typ hela uddevalla komma, kändes det som :p och på en gång dessutom.

Pratade med magnus på jobbet om fryshuset, där rise ska spela. Han sa att typ 1000 pers får plats i den. what now? Jag antar att mer än 1000 personer ska se rise imorgon :/ hur ska det gå? För det första kommer jag inte se ett skit om jag inte vill se sekundsvis av grabbarna, det lilla jag orkar hoppa och för det andra... Jag kommer ju klämmas ihjäl. Alltså, folk tänker ju inte "men ååååh jag ska nog inte digga så mycket till musiken, jag hoppar ju nästan på människorna breve mig". Då tror jag inte heller att dom säger det om mig, eftersom jag inte ens kommer att synas. Yeah, ibland suger mamma och pappa getballe för att dom gjorde mig kort.

Anyhoo, det ända jag fick höra från magnus (förutom dra åt helvete. han vaknade på fel sida idag) var en mobbingattack då han sa att bara 200 personer kommer för att se det här skitbandet haha.


Vi åker halv tio imorgon bitti och jag ska möta menia vid åtta. Fattar egentligen inte vad jag tänkte när jag sa att jag kunde möta henne. Min enda lediga vardag och jag ska upp tidigt.. Alltho, jag är ledig på söndag!!! wohooo!!
Då blir en surprise-show-up hos pappa och firar farsdag :) Lite tidigt, men eftersom jag är ledig så! Eller jag tror det inte är denna söndagen.. ..

Mamma har precis kommit hem, Robin har varit en ängel och städat hela lägenheten. Jag tände ljus överallt haha. keep up the good work, linnea! Men hon blev nästan tårögd, så vi (han) lyckades ju!

laga mat till mina fina bröder och fina mamma!

XOXO, CIAO!
(im not after fame and fortune. im after you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0