STÖRST, BÄST OCH VACKRAST.

Det är ju jag!

 

 

 

Så jävla cool som jag är liksom!

 

Ja, humor behöver man i vardagen :D.

Är klar för längesedan, skulle se hur lång tid jag behöver på mig om jag inte segade på morgonen.. Om man tar bort typ kissa, vänta på att gröten ska börja koka, rensa kattlådan, borsta tänderna med mera ;). haha. Då tog det 25-30 minuter :D. kommer ihåg när jag gick upp 10min innan skolan började.. tider..

Idag kommer vara en bra dag, för jag kommer leva på nummer på kvittot grejen, precis som igår :D

Tänkte skriva; för er som inte redan vet.. Men så kom jag på att jag inte har berättat det för någon än ;)

Det var iallafall två män som inte ville luncha, utan bara ta en go fika. Efter fikan när det skulle betalas frågade jag om han ville ha kvittot. Då säger han; ja, med ditt nummer på. Helt borta, grejar med kassan bara javisst, vilket nummer vill du ha? tänkte att han ville ha typ jannes eller något. Då lutar han sig över bardisken och säger Ditt. Röd som en tomat, försöker jag fortfarande hålla minen liksom haha.

Han började skratta och jag med. Säger åt honom att inte skrämmas på det viset och att sådant händer inte på min arbetsplats. Jag ser ju såå charmig ut liksom ;)..

 

Nu ringde mamma, måste sticka!

XOXO, CIAO!

 


Kommentarer
Postat av: Linet

Hahaha, thats mah girl ;)! <3

Härligt att prata med dig nyss också :D

2009-10-20 @ 17:24:43
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: jag (svarar)

oh yes it is ;) gotta keep it positive ;)

dig med hjärtat <3

2009-10-20 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0