SKINANDE SOOOOOL

Kom precis hem från en ganska så bra dag på jobbet. Katta var med idag, vilket gör allt ännu roligare.
Glömde ju självklart mobilen hemma när jag gick imorse. Hur handikappad är man inte utan en telefon?
Sprang nästan hem när jag och Jessica gick kungsgatan upp.

Bilderna har kommit idag, som jag skickade efter. Underbart att ha det på "papper" istället för på datorn :).
Ska nog klicka hem några fler sen ;). och biljetterna till Rise skulle jag kolla.. :)

Har haft enkestötar i hela kroppen idag, framförallt i hjärnan. Känns det som. Sjukt obehagligt och inte sådär kul bland gästerna ;)

Måste ta mig ett glas mjölk innan jag börjar städa så jag kan sätta mig ner, nöjd och kolla bilderna :)




XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0