LÅNG DAG MEN ÄNTLIGEN HEMMA :)

Dagen har gått bra förutom att jag haft ont och att jag fått mina utbrott på bekim. Han sa att jag är mest chilenare ;). inget temperament. Fast det har jag, men bara på vissa ;).

Efter jobbet gick jag till pappa. Kliver in genom dörren och vad ser jag? JO, en krypande Gonzalo♥!! Han kröp så fort fram till mig och ville att jag skulle lyfta upp honom. Åh, mi rey!! ♥

Det som varit as bra är att jag fick en tid på Rygg & Led Kliniken hos en kiropraktor. Haha, har alltid önskat att få gå hos en sån :p. Dock vart det läskigare än jag trodde.
Det började med att jag fick slänga benen hit och dit, sedan fick jag ligga (halvnäck :O) med värmekuddar på ryggen. Tänk er.. Homer! När han tänker på en donught - alltså jag. Haha. Sååååå jävla skönt var det tillsammans med avslappningsmusik :) Höll verkligen på att somna, för jag började se knäppa saker i huvudet ;D.
Sen fick jag massilage i typ 40 min, i like när det inte gjorde ont då :p. sen började allt knäckande hit och dit. Gjorde jäääävligt ont.
Är än så länge inte bättre, ska dit på fredag igen.
Nu glömde jag säga vad det AS bra är!! Janne betalar det! :D
Jessica frågade vad jag hade gjort med honom (euw) för att han sa att han betalar. Den övriga personalen fick tjaaaata i två månader för att få en ynka jul klapp. en gång..

Så jag hoppas på att han tycker jag är duktig! Även fast jag inte vill stanna särskillt länge. ;)


Nu värmer mammis mat till mig, ska lägga mig i sängen och kolla gossip.
Hörs imorgon.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0