JIISES SÅ TRÖTT

Kom precis hem från jobbet och är as trött.. Smart som jag är slängde jag iväg ett sms till Robin och bad honom hämta mig när han slutade, alltså vid tio. Men den lathorsen hade redan åkt en timma tidigare. Skickade iväg ett halv surt sms och han svarar med att han kan hämta mig om jag vill. Åh, kärleken till min fina bror bara sprutade haha. älskade ♥

Känns såå skönt att ha robin hemma igen, fastän vi sitter i tre olika rum ;). Fast alla tre ska ju typ sova nu så det spelar ju liksom ingen roll.
Vi hade whiskyprovning på jobbet idag, men gubbarna blev ju fulla innan alla tre rätter kommit ut haha. Fick en kommentar som jag inte riktigt vet vart jag ska placera :p. "Jag tycker om när du kommer!" haha, sötgubbe.
Hoppas de lämnar fetingdricks, de rika jävlarna ;)

Nu blir det ett avsnitt av scrubs och sedan bingelibongen!



XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0