JAG ÄR LA GÖR GO ELLER?

Kommer hem efter en lång fika hos madde, med nybakade (ganska iallafall) bullar och ser att mamma städat. Blev as pepp på att städa mer och fixa runt sängen och resten av vardagsrummet. Sen går jag raka vägen till datorn.
hur mycket lust har jag att städa nu då? zero, nada, noll.
Behöver en varm och go dusch.
Försöka med en annan ps i love you eftersom den inte funkade igår. kuljul.
Fick låna haris hårddisk och kollade på bedtime stories. Som vanligt hade jag ju för höga förväntningar. Men den var helt okej och ett bra slut på en måndagskväll :).

Har kollat runt på lite olika abbonemang. Vill ju så gärna ha en iphone :D
Pillat på maddes så mycket jag bara kunnat idag haha, love it.

haha fyfan, maddes katt amanda brände sig på stearinljuset förut. verkligen inte något att skratta åt, så skärrad som både madde och jag blev då det hände. Men hon mår bra, så då är det lite okej. amanda hoppade upp på bordet, vi hörde psssss och såg hur en katt flög ut ur rummet. stackars. brände två morrhår också:p


För trött för att skriva något vettigt, såsom alla andra dagar ;).

Dusch - försök till att städa - söööva.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0