IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Nu är det freeedaaagsmyyyys! Åh, vad jag har läängtat till denna dag. Och det är främst för att jag är ledig imorgon :)
All min energi har tagit slut idag. Det tar på krafterna att vara trevlig ibland. Absolut inte mot gästerna, det är jag oavsett. Men viss personal alltså. jag försöker iallafall hålla vår arbetsrelation bra, men ibland går det sådär :p.
Skönt att jag inte träffar honom förrän på söndag ;).

Nästa vecka, åh vad jag längtar!
Då blir det Rise, Sthlm & ensam fylla i bilen. haha not.

Har köpt mig en låda vitt som jag hederligt ska dela med grannen ;). Lite sug har jag på Kullgrens faktiskt. Det är ju inget inträde ;). John var här förut (inte den där jerken) och skulle hämta alkohol. Han ska till Harry's ikväll men han sa; vi kanske ses ;). sötjohn ;)
och nej mamma, nu ska du inte skvallra till mona att jag sa så, då blir hon helt till sig ;)

Ska ta mig en go dusch, måla naglar och göra mig färdig!



XOXO, CIAO!
(I won't be anyone's excuse to cry)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0