I HAVE A CONFESSION TO MAKE...

Gårdagen var kaotiskt på jobbet, men jag vägrade att stressa. Jag tog mig några djupa andetag och allt gick bättre sedan. Hade väääärldens sötaste sällskap, fem gamla gubbar och gummor som verkligen gjorde min söndag.
Den som inte gjorde min måndag var en surgubbe som fick mig att börja gråta.
Han var otrevlig och obemötsam (om det inte är ett ord har jag precis kommit på ett (!) under hela tiden de åt lunch, men värst var när han skulle köpa två limpor..
Under mina fem veckor på riverside tycker jag att jag blivit duktig. Men det tyckte då inte han då han sa; Och du, du borde lära dig att servera och sköta dig, för det kan du då ingenting utav.
Det kanske inte låter så hårt, men det kändes som ett slag i ansiktet.
Jag tackar herren up above att jag har Jessica med mig varje dag. Även om hon inte sa någonting idag till honom.

Därav min rubrik.. Jag vill gärna tro mig stark och någon dag lika stark som min storasyster, men sådana saker är jag svag för..

MEN!  Något som är as kul som hände idag är att det kommer in två killar i min ålder och ska käka. Jag hälsar dom välkomna och visar dom ett bord. När jag kommer bort med sallad, bröd och blalbla blir jag skitnervös och kan inte ens presentera menyn riktigt haahahahaa. Jag orkar inte, det var det roligaste på länge! Kände mig verkligen som fjorton!

Ikväll kanske, kanske blir det film med storebror om jag inte lyckas somna en gång till :p. Skulle gjort det igår, men jag slocknade redan vid halv nio :)
ni kanske inte vet, men Robin har flyttat hem :D:D:D för ett par veckors tid eller lite till ;).
Haha, jag undrar hur det funkar med oss tre under ett tak igen :p


Glömde gratta Milo på sin femveckorsdag igår så jag gör det idag! Grattis Milopilo!!! ♥♥


XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Moni

Gud vilken styrka du ger mig genom att finnas och vara den du är, jag älskar dig så otroligt mycket Linnea ska du veta <3

Här sitter jag och har haft en usel kväll och så går ja in o läser din blogg och blir genast på bättre humör, inte för att du skrev en massa roligheter utan ditt sätt att formulera dig gör det hela så kul jämt! Och tack för dina fina ord! Jag älskar dig, VI älskar dig! Bästaste!

2009-10-26 @ 21:21:27
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: jag (svarar)

Och du, genom att veta att jag har dit som min storasyster och bland det viktigaste jag har.. Jag ska och kallar mig lyckligt lottad, för det är precis det jag är med er som min familj. Den bästa man kan tänka sig. Och vi vet ju att folk är avundsjuka ;).



Jag älskar dig & Milo mer för varje dag som går, vilken välsignelse vi i er omgivning har!

Jag älskar er!

2009-10-26 @ 22:07:29
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0