I GOTTA FEELIN'

Sjukligt trött gav jag mig upp ur sängen idag. Lämnade kvar Jonna som sover så gott. Älskar att sova i mammas säng, den är så go! Sover alltid som en liten prinsessa i den ;). Förutom att jonna tryckte sönder mitt bröst inatt, idiotjonna. haha, fan vad ont. Hon trodde väl att jag var Daniel som tog för mycket plats haha. Fastän hon hade hela sängen typ ;)

Hoppas verkligen idag går som smör så jag kan träffa menia idag ♥ hoppas även på lite fylla!
Borde ta och ringa mamma så hon inte försovit sig, igen.
Hon borde vara i sitt egna vardagsrum höhö




XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma försov sig bara nästan...

2009-10-23 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0