FORTSÄTTNING

Ordningen blev inte riktigt som jag tänkt. Har fortfarande inte sminkat mig klart. Katterna är ju för söta, så jag har lite svårt att inte gulla med dom :)
Igår hittade jag inte mina svarta jobbarbyxor. Så nu får jag ta mina jeans leggings haha. Det ser inte jättebra ut, men det får gå. Jag förstår inte vart dom tagit vägen bara.

Ska bara slänga på mascaran och börja med gröten & sätta på kaffet. Alltså nu, när jag har praktiken är jag inte alls sugen gröt.. Vilket gjort att jag slarvat en del den senaste veckan. Men, helst av allt skulle jag vilja slänga i mig mackor och cornflakes. Gååår ju inte ;)

Nu är jag arg på katterna, så ni ska jag säga till på skarpen!


XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0