FAST JAG SÄGER NEJ TILL ATT JOBBA TVÅ PÅ EN SÖNDAGSMIDDAG.

Kom nyss hem, satt och pratade med reine om dagens händelser haha. haha nej, detta är egentligen ingenting att skratta åt, för idag var hur jobbig som helst. Mina painkillers slutade fungera vid fem-sex tiden, så det var rätt lugnt. Men sjävla middagen, dear jesus. Hade väl en 150pers eller något. Och vi var två.  ...sådär smart av janne skulle jag vilja säga.
Men det roligaste var ju när ett sällskap fick sitta 40 minuter (säger dom) och vänta. Sanningen är den att det är Bekims fel, för jag sa till honom att ta det bordet och han sa ja. Sedan frågade han mig vad dom skulle äta. Smartass. Anyhoo, jag går fram och ska ta beställning och hon är bra snabb att tala om hur länge de har fått vänta och har dödens ögon, verkligen.
Jag ber hemskt mycket om ursäkt såklart och tar beställning. väl ute med dryck är hon världens trevligaste människa haha.
forgive and forget ;)

Imorgon börjar jag sju (!!!)
Okej, det är en timma tidigare än vanligt men nu tänker jag bara på när jag ska gå upp, även om det också är en timma tidigare. halv sex woho.
Sen blir det Rygg & Led kl 9, tillbaka till river, måstemåstemåste bli klar innan halv fem för då ska jag till Classic Care 2 get ma nailz dun!

Nu väntar jag på mat och sen ska jag hoppa i säng med ayla och boken män som hatar kvinnor.


Hoppas ni andra haft en härligt söndag och en låååång helg :)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0