BLOOD TO BLEED

Gårdagen var freaking awesome!! Rise Against är freaking awesome!! Såå mycket högre än mina förväntningar, i love it!
Det kändes verkligen som en evighet, själva resan upp till stockholm. Menia och jag taggade as hell, karin pluggade och marcus sjöng med lite sådär försiktigt haha. Det roligaste var ju när Menia tog över ratten och jag var wingwoman. Vi körde om den andra bilen typ tusen gånger och en utav gångerna ser jag Andy's stora, svarta håriga röv hahaha, jag dog!

Strosade runt lite när vi väl kom fram, åt en hamburgare och ställde oss i kön. Pff, vadå tusen pers? Make it a dubble typ :o.  Kön gick ända ner till gatan, vilken var en bra bit bort..
Jag och Menia valde att inte stå så långt fram eftersom det minskar mina chanser att se den vackre tim ;). Men jag hittade en liten stolpe att stå på :) Bilderna blev lite kassa men allt annat var grymt!
Sjuuukt bra live också! Det är ju inte jätteofta tycker jag.

Kom hem runt halv fyra inatt, helt slut. Lyckades somna några gånger i bilen när inte Menia skulle vara social haha.

Bästa på länge!!

Idag vet jag inte vad som händer, hade tänkt att gå ut idag eftersom jag är ledig imorgon. Men systemet är ju stängt (Y). Ni får gärna säga till om ni har något på lager ;)

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0