SATURDAY'S BULLAR

kom faktiskt inte på vad bullar heter på engelska så att så fick det bli!

Igår var jag hemma hos pappa igen, vi åt mat, kollade på tv och slocknade. Dock har min älskade lille, söta Gonzalo hostat hela natten. Det gör så ont i hjärtat när han hostar så mycket, det ska inte finnas hos en bebis att vara sjuk! Hade lätt kunnat ta på mig det, istället för plutten. Jag hade ju samtidigt vart ledig från jobbet ;).

Idag håller jag på att baka bullar med Madde! Degen var ju lätt den godaste degen, ever! Men eftersom robin hade glömt att ta bort kycklingsaften från i veckan var hela köket fullt med os. Så då fick vi vänta på att den skulle svala, robin skulle städa den och nu väntar jag på att ugnen ska bli varm och tjoffa in bullarna!

Jag var sugen på att dra en sväng ut idag, men jag är inte säker. Får se hur kvällen utvecklas ;).

Om någon vill smaka på EN utav mina deliciouuuuuus bullar, hojta till! Sen får jag överväga


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Moni

HOOOOOOOOOJT!! PUSS storasyster!

2009-11-21 @ 18:34:58
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: madde

det är ju en ganska stor resort och allt ska renoveras så det dröjer nog ett halvår innan allt är klart. men vi ska nog öppna för typ bad, och sånt om två månader kanske när tyfonerna är borta :) just nu är hela släkten här och fixar och donar.



aa jag vet! och alla har fullt upp med att ta tag i sina liv typ :P moa är i thailand just nu, hon åker väl snart tillbaka till sverige sen hinner hon åka iväg till Åre innan jag kommer hem, så är hon där till april typ. så då kommer vi väl träffas en sväng igen. haha:P det är kul att träffa alla såhär nått år efter gymnasiet för att se hur alla har förändrats och vad alla gör nu för tiden. så en liten reunion låter svin roligt!!



det är ju så.. ja jag har velat bli det mesta dom senaste åren och har kommit in på olika utbildningar men ändrar mig hela tiden. haha. men jag ska tillbaka till gbg iaf och jobba lite, utan något ansvar! vilket ska bli skönt för har hittat min efterträdare. och så får jag se vad jag vill bli sen :)

2009-11-22 @ 07:35:26
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0