PARADISE HOTEL

Åååh, vad jag älskar att paradise hotel har börjat igen!! Dock blev jag sjukligt irriterad för att det bara var en halvtimma. Sen missade jag hälften eftersom jag pratade i telefon, men tacka gud för tv6.se!

Har vart jobbigt idag med haha. janne skyller på mig för en papperslapp han tappat bort..
Haha, måste verkligen berätta och ni får gärna skratta!
Vi är alltså 5 (FEEMMM) praktikanter nu och gissa vem som klantar till sig? Jo, jag som vart där i ca två månader :p. Jag tappade en back med koppar (jag såg den inte för att någon hade ställt den as dumt.) och när jag skulle plocka upp skar jag mig på fingret, vilket jag inte märkte förrän de vita kopparna helt plötsligt blev röda :p. Anyhoo, det slutade inte blöda och jag fick tillochmed byta plåster en gång, trots att jag hade dubbla plåster. Inte nog med det, efter ett tag börjar jag blöda näsblod!

Höll på att fixa sallad och bröd till en gäst när jag känner att det liksom börjar rinna :p. Jag tänkte änna, nu är det la dags med mens också haha.

Gick relativt tidigt idag, halv fyra. Middagen var serverad när jag kom hem, lovely! Så skulle jag vilja att varje dag såg ut :).

Nu måste jag resa på mig, annars somnar jag bums.


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

svar: Jadå det gjorde det. Den är dock inte avslutat föräns 22 december ;D

2009-11-16 @ 18:02:42
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vad tyckte du om premiären?

2009-11-18 @ 01:06:25
URL: http://omtvserier.se/
Postat av: nea (svarar)

bra?

2009-11-18 @ 07:29:43
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0