NÄR DET ÄNTLIGEN ÄR ÖVER

Jisses, vad det snöar ute :). Jag tänkte först be bekim köra hem mig, men när jag insåg att det snöade ute ville jag ta mig den lilla promenaden hem :).
Jag vill bara utbringa en skål till härliga - mig själv.
Jag har alltså lyckats TVÅ gånger komma till tandläkarn, utan att det var min tur. Hur bra är man inte så liksom? Haha. Men jag kände att jag inte vågade komma tillbaka till jobbet och säga att jag tog fel på datumet, igen. Så jag bönade och bad om en tid just då, haha. Jag fick en tid 45 minuter senare men vart tillbaka på jobbet i god tid.
Så nu behöver jag inte tänka på det.

Måste verkligen hitta min almenacka och boken jag lånade på bibblan.
Men minnet är det inget fel på! ;)

Idag blir det städ, upp till madde och motera ihop hennes säng och se vart vinden för mig :).
Det blir ingen bio imorgon :(. Hade verkligen sett fram emot det. Premiären är ju 20:e. Doh!

Ska slänga i mig ett par mackor innan jag och mossan drar och handlar!


XOXO, CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0