LONG TIME, NO SEE.

jisses, nu var det allt ett bra tag sedan jag var inne på både bloggen och facebook. Som tur är har jag ju mina trogna läsare ändå ;).
Jaa, vad har inte hänt det senaste? Hade jag skrivit ner allt hade jag nog bara haft en läsare kvar ;)
Men det är allt ifrån att nästan säga upp praktiken till att fastna i hissen på jobbet. En bitterljuv vecka alltså.. ;)

Men just idag kände jag ett sådant sug till min älskade dator som stått helt urladdad och dammat!
Facebook har jag nästan glömt hur man gör, så det blev ju inte mycket till det :p. Bloggar kommer ju ta ett år att läsa så jag läser ju bara de viktigaste såklart.

Jag längtar så till jul, speciellt julafton! Det blir självklart klappar, kalle och köttbullar med släkt. Därefter blir det bara bättre. Vi (syskonen) ska ut till Moni, Hampus, Nova & Lille Milo's nya hus och mysa som bara vi kan! Och mycket dessutom :). Tror det kommer slå förra julen, vilket jag tyckte var den bästa hittills :).  Jag tror att huset kommer passa dom såå bra! Du är bäst!♥

Fick mig en fika idag med LinaRoger :D. Träffas ju knappt nu förtiden haha. Men det var ju en alldeles urmysig fika med henne :) ♥

Blir till att ta det lugnt, uppdatera mig om nöjesvärlden och längta tills på lördag då det blir Twilight - New Moon i Göteborg!

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Det var jättemysigt att fika med dig också gumman :).

Btw så är det nog jag som är den enda läsaren på din blogg ;D hö hö hö... <3

2009-11-13 @ 18:49:08
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0