LONG TIME, NO SEE DEAR DIARY

Ojojoj, här har det inte vart aktivt på länge märker jag. Har inte haft tid att skriva, eller lust. Jag är ju, om ni inte märker det, inte en superstar så det händer inte så mycket i mitt graciösa liv ;).
Har mest varit hos pappa och bara umgåtts :). Har även varit iväg på ullared och shoppat. Huu, vad pengar det går åt! Men jisses, så kul!!
Älskar verkligen det stället, det jag dock hatar är kundvagnar. och dessa hysteriska kvinnor som bara måste springa och knuffas. Orka stressa!
Anyhoo, tack mamma som lät mig använda ullareds-kortet ♥ Annars hade ni inte fått några julklappar iår ;) Har dock ett par klappar kvar, men jag får se vad uddevalla har att erbjuda. Kanske rubb & stubb hahaha. Nu har linnea inte mycket pengar kvar!

Ska ta och julpynta lite granna, när mamma kommer. Sånt vill jag inte göra själv, jag vill ju gärna dela det med någon ;).

Men innan det ska jag klämma i mig hallonkräm & ta mig en goooo dusch!!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0