HASSELBACKEN, ST

Kollar lägenheter där jag vill flytta. Tyvärr kan man få vänta upp till 2 år att få en lägenhet. Bummer, säger jag. Jag vill ju flytta nu. Även fast jag inga pengar har. Det enda som vart ledigt nu var tre st 3 r o k och låg mellan 5188-6377.
No biggie, right?
haha, nej men ändååå. villllll.

Tänkte ju ta och skriva en intresseanmälan iallafall med tanke på väntetiden, måste la vunnit på lotto eller tja, kanske skaffat mig ett bra jobb innan dess ;). men årsinkomst.. Que? Sånt har ju inte jag så jag fick lägga ner't.
Eller kanske man kan skriva in ersättningen från arbetsförmedlingen? ;)

Sjukt sugen, med eller utan pengar!

Snart borde lina spelat klart sitt jäkla dota så vi kan stoppa mat i magen innan ullared!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0