GOTEN MERGHEN!!

Idag kände jag att jag verkligen inte orkade med gröt idag, så det blev kalaspuffar - igen! :D.
Så himla gott!

Har drömt cpdrömmar inatt haha. Första drömmen var att leandro hade typ fött upp långbensspindlar och kastade in en sån när jag duschade. Paniken jag får när jag har en spindel i närhete går inte att beskriva. Tänk då denne spindeln vars ben var 30cm ;O haha.
Andra drömmen var jävligt hemsk fast komisk :p. Jag drömde att vi höll på att flytta eller möblera om. Bilar kör alltså in i vardagsrummet för att lasta av. När alla gått och vi är klara ser jag en halv Ayla. hahaha jag dör.
Hon lever fortfarande och jag bestämmer mig för att sy ihop henne medan vi försöker få tag i en veterinär. Vi får verkligen inte tag i en veterinär, så ayla får helt enkelt vara i två delar. Fast ihopsydd ;) haha. Hon såg inte klok ut!

Tredje cpdrömmen tänkte jag på när jag gjorde frukost. Men nu har jag ingen aning

börjar om en timma och slutar sent ikväll.
Hörs!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0