EVELINA JOHANSSON

Fick ett mycket uppskattat samtal av min goa gamla vännina Evelina! Hon föreslog en fika efter jag slutat och jag var snabb med att tacka ja. Underbara människa!
Har träffat henne några gånger efter studenten, inte direkt så att man hunnit "catcha-up" direkt.
Vi gick genom stan, fikade på Lejas och promenerade igen. Åh, vad härligt det var!!

Har fortfarande inte hittat boken, ska ge det en till chans efter att jag ätit. Annars får jag ju köpa boken och ge till dom. vad slarvig jag är ibland, usch och fy!

Grabbarna har lagat mat så jag ska ta mig en vända till köket och se vad som ska mätta min mage.
Sen blire One Tree Hill.

Ska till pappa imorgon och passa Gonzi, så jag skriver väl inte förrän på fredag kväll.
Åååååååh vad ni kommer längta!!! ;)

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: madde

jag har hunnit med en del sen jag tog studenten iaf och det känns skönt. men faa-aan va jag har fått slita.. :P och kommer garanterat att göra det i några år till.



synd att inte vår resort har öppnat än annars hade du kunnat få jobba här när du fått ihop pengar till resa (inte bra betalt som i sverige dock, men snorbilligt att leva här). ska bli kul sen när det öppnar! kan knappt vänta :P



kul att du träffat evelina. saknar den bruttan! träffade henne av en slump i göteborg. det var roligt :) hon såg ut att må bra. på tal om nära vänner, jag och moa träffas typ 2 ggr om året nu mera! vi reser typ om varandra:P haha. men riktiga vänner behöver inte träffas hela tiden. allt är detsamma när vi väl träffas ändå.



har du tänkt plugga till något sen efter allt levande och resande så att säga? :)

pyss

2009-11-19 @ 06:30:05
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0