120709

Det har varit en mycket omtumlande vecka, men jag hoppas snart på sol och glädje. Sol kommer jag iallafall få idag (suck it, uddevallabor!) för att jag drar med morsan till Strömstad och åker båt :) Med fina Mona också då :) Bad har jag längtat efter! Ska testa min nya bikini också, så slipper jag snylta på min fina syster hihi.

I fredags blev det fest och natt på näl, i lördags var jag, pippo och leandro på bio och såg Brûno. Härlig film, men inte så rolig som jag tänkt mig. Den var mest pinsam haha.

Nu ska jag hoppa i min bikini och åka iväg!

XOXO, CIAO!
(56 dagar kvar!<3)

Kommentarer
Postat av: Linet

Tack ännu en gång för att du ställde upp honeyboney :D:D:D<3<3<3

2009-07-13 @ 22:17:30
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0