WHATCHASAY

är just nu hemma hos lisa med min dator.. hon skulle låna den då hennes la ner och är aldrig mer. jag är väl då världens bästa granne? eller hon kan nog platsa där också, jag fick en såååååååå fin klänning utav henne ida, precis vad jag behövde just idag!
dagen har varit både bra och dålig då jag fått stå inför svåra beslut. men jag fick lyssna på magkänslan, som egentligen inte sa så mycket. men jag gjorde mitt val och det ska bli bra!
det som inte heller var bra var att jag blev tio år igen, kröp in i mammas knä och bröt ihop. man får faktiskt ha sådana dagar ibland och bli tio där bara en mammas hand genom håret kan trösta, för stunden.
jag saknar henne, min fina mamma, även fast vi bor 50 meter ifrån varandra..

ska strax bege mig hemåt och se ifall jag orkar laga mat.. vi behöver ju mat alla tre imorgon så det är nog ganska mycket ett måste. det jag kommer sakna är ju att bara ta mat från köket och sätta mig inne på kontoret, själv.

nej, im off!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0