LJUVLIGA SMÅ SKATTER!

Hemma från jobb nr 1. Eller ja, egentligen är det nr 2 men eftersom jag ska sluta på det andra blir det andra nr 2. Inte ens jag fattade vad jag skrev, så det är lugnt om ni inte gör de ;).

Vågade inte ta emot samtal idag haha, så jag har läst på och packat mobiler, jag.  Segt som fan idag, men nu om en stund blir det ju rush!
Fast i detta ögonblicket ångrar jag att jag sa ja. Nu ligger jag i sängen med datorn på magen och katterna springer & leker i min säng.
Huvudvärk fick jag nu också.

Anyhoo, jag hoppas att pojkarna (en pojk och en man, då) börjar städningsprojektet. Jag säger prrrrojekt för att det går liksom inte att städa här hemma.. Inte med två kattungar som river krukor, leker halloween med toapapper och river ner soppåsen. Så är det här!
Imorgon hoppas jag få träffa min storasyster ♥ & så ska vi ha kalas här för reine's son.

Well, that's pretty much it. Ska ta en tur genom sminkväskan innan jag går, det behövs :)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0