IT'S SATURDAY, I'LL FIND ANOTHER YOU

Hemma från en skön sväng på stan. Fick inhandlat en julklapp och en foundation till mig.
Handlade mat som jag nu ska laga till mina fina bröder! Ska köra potatisklyftor a la Lina och kotletter♥ Gu så gott det blir!

Jag och Robin stannade till på Cheers och tog en öl haha. Kände mig lite tipsy efteråt och gör det nog fortfarande ;). Så mat är behövligt!
Ska spendera natten hos min far, lillebror och Zayda ♥.
Kanske drar en sväng ut ikväll, det blev ju trots allt en vilodag igår :)

MAT!

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: madde

neej fan va hett! dit skulle jag ocksa vilja aka! sjukt kul anda! :) spanska ar ganska latt nar man val kommer in i det sa det blir nog skoj att snappa upp den igen. gick dock inte sa bra pa gymnasiet med bajo! haha hon sog..



fan idag aker jag hem till sverige.. tillbaka till verkligheten, sen far jag inte traffa mamma pa ett halvar sa det ar javligt sugigt just nu. men men.. fan jag vill inte hem. haha



ska du gora pa nyar da? pusss

2009-12-07 @ 04:47:46
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0