HEJ

Känner mig riktigt duktig idag. Jag svarade på några samtal & jag har svarat på massor med mejl.
hejaheja! Det är rätt svårt att ha koll på allt och veta vad man behöver göra, but im getting there!
Tack vare Alex & Frida såklart :). Nu har tobias sagt upp sig så då kommer nog jim ställa högre/snabbare krav på mig. Visst, det förstår jag eftersom dom behövde någon in supporten innan han slutade. Men jag svarade på mitt första samtal efter 4 dagar, det känns väl ganska rimligt? Han ville att jag skulle kunna allt efter två dagar..

är ganska seg på eftermiddagarna så jag orkar inte uppdatera så mycket. För jobbigt att slå upp locket ;).
tänkte köra det sista på julklapparna i helgen & antagligen jobba.

Såhär kul är det att vara jag ;)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0