trött och jävlig.

Ingen kom och gjorde något jag önskade i inlägget innan. Schysst liksom.. ;)
Fick iallafall i mig lite mat och fick utfodrade pojkarna as well. no biggie, det blev makaroner och köttbullar. Det var ungefär det jag hade kraft till att göra. Somnade en stund på soffan men är lika jävlig för det.
Funderar på om jag ska ta en dusch och lägga mig. Eller ligga kvar i soffan och somna där. Orkar seriöst inte röra mig just nu.

Men jag tror det får bli soffan, har sjukt mycket kläder på sängen som jag inte orkar flytta på.
ja, så får det bli.
Faaast jag skulle vilja traska ner till Hemmakväll och köpa mig en liten Ben&Jerry's.
Yeye, vi får la se hur jag gör.

Trött och jävlig är jag iallafall. och varm.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0