Tacka Gud för Lina, vettja.

Haha kände mig något korkad av linas lilla komentar i det förra inlägget.
Men Lina, tack för det ;). Hade nog inte klarat det utan dig ;) <3

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen på informationsmöte om UGAN (ungdomsgarantin). Trevligt var det allt, eftersom det var Magnus, min favorit Magnus som höll den lilla redovisningen. Det bästa är också att jag fick välja om jag ville ha han som handläggare :).

Senare idag blir det till att vandra upp till Sara som fyller år idag, med Moni. Fika lite och sådant.

Nu blir det rökpaus!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lina

Youre very very welcome!!

2008-12-02 @ 18:59:47
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0