Its Friday, im in love.

Igår hade jag en mycketmycket trevlig kväll på Harrys med ett par vänner. Spelade Quiz och på något vänster har Lina och Lisa fått för sig att jag hade en flört med Quiz-gubben ;). Perfect match!
Anyhoo, jag hade så trevligt att jag nästan höll på göra en springnota. ajaj! kom på halvvägs hem att jag har pengar jag inte borde ha så jag fick trevligt traska tillbaka :). Längtar redan till nästa torsdag!

Ikväll ska jag och my beloved syskon ha syskonkväll.
Planen är;
-Halv sju hos Moniponi
- Något senare till bowlinghallen, antar att vi ska käka där också + discobowling.
- Om jag känner mig och mina syskon rätt så blir det nog efterdisco på kullgren eller något i den stilen.

Jag är helt övertygad om att detta kommer bli en ruktigt bra kväll :).


Hoppas ni andra får en trevlig kväll ni med!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lina

Hell yeah vilken kväll det blev :D!

2008-12-07 @ 16:24:37
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0