It don't take too much high IQ's to see what you're doing to me.

Kuljul med hårfärgning, förutom att det inte blev någon färg (Y). Var nere på stan idag med Lina och fikade sedan med henne och Moni. Dagens inköp var lastbil med verktygslåda till sebastian, två långa tröjor, en väska och hårfärg (till mig).
Får ta och köpa ny färg imorgon innan vi åker ut till moster och pysslar.

Söndag blir till att åka till stenungsund, hoppas jag. kusin och hennes man har fått lägenhet och jag har fått i uppdrag att hjälpa till med upppackning. Stora frågan är bara hur jag kommer dit och hem. Men det löser sig väl.

Håller just nu på att spela mitt lilla spel medan leandro sussar sött i sängen bakom mig :). ska snart börja klippa och klistra lite inför min scrapbooking.

XOXO

(Rubrikslåt; Aretha Franklin - Think)

Kommentarer
Postat av: madde

jag och pontus har flyttat in till en tvåa i gbg så vi jobbar och står i här. jag jobbar på ett dygnetrunt öppet café (café tintin).

vad gör du nu för tiden?

2008-12-23 @ 20:42:01
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0