brrrudar!

Hääärlig helg på GG med brudarna, häärling suptisdag med brudarna.
Fyfan, tack för en härlig kväll och klotter i mitt fejs <3.
Imorgon(idag) blir det Magnus Betnér. kan nog inte längta mer. Vill bara sova, ta mig igenom idiotlektionerna, hem och sova och sedan till staden som är för stor för mig med ännu en gång brrrudar! Kommer ha sjukt kul, det vet jag. önskade bara att en viss person hade följt med..


LinaRoger.
Ett fucking hjärta av guld.


HOJ. dags för ännu mera plugg och förhoppningsvis läggdags vid, ja, fyra?

Evelina jag älskar dig, menjagärtrött! :)

Det var allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2007-11-29 @ 02:47:14
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0