that is fucked up, daisy!

Jag tycker synd om min lilla mamma. Det är svårt det här för henne, att sluta röka PLUS att börja med GI-metoden denna veckan. Men jag är stolt över henne att hon ens försöker sig på båda sakerna på samma gång och jag hoppas verkligen att det går bra. Hennes humör är verkligen inte det bästa och hon tycker mer synd om oss som behöver stå ut med det. Inte för att vara elak, men jag tycker det är rätt kul att se min mamma tjurig åt allt. Jag kunde faktiskt inte låta bli att skratta lite, kändes däremot skönt att kunna skratta lite :). Mamma har försökt att sluta röka många gånger innan, med inget vidare resultat.
Min mamma är en bra mamma, faktiskt världens bästa..

want you to know you made me happy, want you to know you made me sad.



Idag har det varit pluggpluggplugg och det kommer det fortsätta med. Som igår försöker jag gräva mig in i arbetet, det blir enklare så för då slipper jag tänka och bli en sån mes. Faktum är att trots denna jobbiga-idiot-uppsats tycker jag det är jävligt kul att skriva om Nelson Mandela, men jag hade mycket gärna mer skrivit ett litet arbete om han bara.. Iaf, den ska in på torsdag och jag hoppas verkligen jag hinner!


http://www.tv4.se/player/categories.aspx?progId=114174&itemId=&treeId=30232&displayTreeId=
Det värsta är att han säger att han är 20..

just nu känner jag verkligen för en kladdkaka, 25 st muffins och tre liter jävla glass. vanilj med hallon. som fan också.
gärna lite pepparkakor med chockladsås och en evelina också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0