när man blir tokig åt bara helvete.

Ni får ursäkta, jag har en dålig dag.

Jag kommer inte klara av denna veckan. kukvecka, jag hatar v.16, v.16 borde dö! 
- Matteläxa ska in, har typ 20 sidor kvar att göra..
- Historiauppsatsen ska in, har börjat lite smått på den, har SJUKT mycket kvar på den..
- Aktör- och strukturperspektiv läxförhör + historiesyn läxförhör.
- Nationellt prov i svenska b
- svenska prov, renässansen och upplysningen
ni som går på ÖP vet att det kommer mer i veckan..

sån fucking ångest så jag knappt vet vad jag heter längre. känner nästan att det är lika bra att hoppa av, jag kommer ändå aldrig komma in på någon högskola.. suger så jävla hårt, att jag gick på kukÖPs skitsnack. suger så jävla hårt, att jag tycker om så mycket folk på ÖP. hade varit jävligt tråkigt om inte dom fanns här.. och lättare att hoppa av.
men vad fan tjänar det till?

Jag trodde inte att jag skulle ta det så hårt, men det gjorde jag. Jag kan inte sluta tänka på det och det gör jävligt ont. Det värsta är att du tar fokuseringen från allting och jag kan inte få någonting gjort. Dom säger att, det var bra att det hände nu. Jag säger att, det hade gärna fått vänta en vecka.. Mått jävligt bra nu det senaste.. det är inte så att jag mår dåligt direkt, jag mår bara lite mindre bra just nu, eller ja.. kanske inte mår lika bra som jag gjorde med han men ändå..

haft en jekligt dålig dag i skolan, men den blev allt bättre när jag fick gråta en skvätt och leka med mina tjajor <3 lite mys i hasselbacken tillockmed. kom hem, somnade, vaknade åtta och blev bara bajs på allt. måste sitta och plugga hela natten nu typ. orkar knappt vara vaken, tänker bara på fel saker..

men ja, kuk på alla iallafall.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svenska nationella prov?? har vi det :S!

2007-04-17 @ 10:13:05
Postat av: nea nea nea nea

nej, bara jag..

2007-04-17 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0