MENIA.


Jag har varit hos menia i två hela dagar ;D. Har haft sjukt kul men min dratt. Vi gick ner till lekplatsen, låg på bananmos och spelade in filmer och musikvideos ;). Sedan gick vi hem och åt kladdkaka och kollade på mean girls och scrubs.
Scrubs har vi kollat på huuuur mycket som helst. Iaf, jag bestämde mig för att sova över en dag till så vi pluggade och gick ut och lekte och käkade revbensspjäll till idol.
Det har iaf varit jättekul, måste fått några extra magrutor nu ;D.

Imorse när vi skulle gå upp, fyfan jag gör aldrig om de :D. Uss, gick upp igår kväll kändes det som. Men det var en bra start, en billys pizza och en massa scrubsavsnitt till frukost :). Resan in till skolan kanske heller inte var en höjdare (taack guud för att jag bor i stan) tåget vart SMOCKAT. GAAH, johan och jag fick sitta på golvet vid dörrarna, eller ja, PÅ dörrarna :/ haha.

Och bäst av allt! Jag slutade tjugo över tio, gick hem och tvättade, lagade mat och diska, städat mitt rum och drummdrumm, sooovaa. Bästa jag gjort på länge ^^. Sen har jag också gjort klart mina intervjuer, duuktiig!
Shit så här mycket har jag inte ansträngt mig på länge :).

Jag saknar dig babydoll, måste ses snart :).

49250-21
För du slår allting i hela världen med bara dina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0