LEAVE ME ALONE.

Efter fyra år av  vänskap kan du inte ens uppskatta en uppvaktning. Jag tänkte visst fel, men du har aldrig uppskattat mig ändå. Förlåt för att man kan vara fel, du borde tänka lite du med.
Fyfan vad du gör mig ledsen, så jävla ledsen. Du gjorde mig så ledsen att jag grät på min födelsedag. tack så hjärtligt, gumman.
Och nu måste jag göra det själv. ringa dig. Och jag vill inte jag vill verkligen inte men jag måste. I med att min fitta till bror inte vill hjälpa till. Vad fan ska jag säga?
Varför kunde det inte vara enklare, varför kunde inte du vara enklare?




 

För att vara skitärligt så känns det mesta bajs just nu.  Jag är för det mesta fucking confused. Och det är svin jobbigt.
Jag vet ju inte hur jag ska göra med marcus. GAH.


Idag är en riktigt SKITDAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0