Låt mig hjälpa dig, min älskade.

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra för att få dig att må bättre, jag vet inte ens om det går.  Jag önskar bara att du slapp allt detta, för det gör dig så himla illa.Jag vill hålla din hand, jag vill pussa din panna. Jag vill göra vad som helst för att du ska må bra. För när du mår dåligt mår jag dåligt. på hela dagen har jag knappt skrattat åt nånting, har knappt haft något leedende alls. Jag kan knappast sätta mig in i din situation men jag kan försöka.. Jag vet inte vad jag ska säga, jag hoppas bara att du vet att jag är här för dig.

Låt mig hjälpa dig, min älskade.du&jag.


Sedan fyra veckor tillbaka har jag varit totalt förvirrad. Det känns som om nu kan jag andas igen.
för jag tror jag är kär.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0