JUST TO SEE IF YOU CARE.

WELL, I'LL CHANGE FOR YOU.

För sanningen är att jag vill ha dig i min närhet, jag saknar dig.
but i'm not ready to make nice.

Just nu är jag fruktansvärt sur på mamma. Hon låter mig inte ta hål i läppen, så jävla surt. Jag funderar på om jag inte ska skita i henne och göra det iallafall. Men jag kan inte, har för mycket respekt för henne. Annars hade jag redan haft piercing där. menmen.. jag får väl vänta 40 år eller nåt..
Fyfan va skönt det var att komma till sl. även fast ja inte gjorde så mycket var det mycket skönt. när jag kom hem gjorde jag lite till, gott. Sen har allt varit skit.. bråkat med både mamma och leandro.
fyfan vad jobbigt..

Marcus, fyfan vad jag saknar dig.. vill ha dig här, nu, nu, nu. Önskar att nån bara kunde få hit dig på en sekund. i miss you ;(.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas det är okej om jag läser din blogg ändå? :$ hih.

2006-10-11 @ 18:36:08
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jadå, det är okej :)

2006-10-15 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0