you scared me.

jag önskar att jag kunde ligga hela dagen och bara tänka på dig. bara ligga och blunda och fantisera om att du ligger bakom mig med ena armen runt mig. men ännu mer önskar jag att det var sant.
ju mer tiden går, desto mer frågor om dig har jag.
tänker du på mig? om du skulle, vad tänker du? har du planer med hon? tycker du mycket om henne? vad vill du med detta, vill du bara att vi ska vara vänner för att du tror att jag kommit över dig, eller finns det en chans att du kan tycka om mig igen? skulle det vara bättre om vi sågs oftare förr, eller om vi bodde nära varandra? är hon bättre än mig? är jag bra överhuvudtaget?
Åh, jag saknar dig så jag håller på att gå sönder.
Kan du inte bara komma hit och älska mig?

för jag älskar dig, vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0