torsdagdenandrenovember-vinter förfan.

Jag undrar om detta är slutet för oss.. Ingen av oss tar intiativet. Förutom att jag sa hur jag kände. ÅH, jobbigt. Ingen av oss kommer heller att ta intiativet känns det som. Jag vet inte var jag tar vägen om detta är slutet.. Förstår du inte hur kär jag är? Jag gör mitt bästa för att inte gråta när jag tänker på dig, men du ska veta att det är svårt.. Men vafan ska man göra? Jag vet ju inte om du vill prata med mig eller inte. Om du hade det, så hade du skrivit.. eller ringt.. Eller nä, det skulle du kanske inte. Vadfan vet jag? Känner vi ens varandra längre? Varför ska kärlek vara så himla komplicerad?
Den som är lycklig är korkad.
(bara för att vara avis.)



Ullared idag, hittade massor med saker, men fan att det ska bli dyrt tillslut.. Har drygt 200:- kvar på studiebidraget + att jag har saker att betala.. Men mammasötnos är snäll som ska betala sportlife åt mig. Hon är bäst. Iaf, jag har hittat TRE tröjor (!). fan, detta är  stort. Tre tröjor brukar jag inte hitta inom ens fyra månader. Sedan träffade jag pinne och daniel, söta. Längtar tills imorgon, ska ju till Agneta på middag. Kommer få träffa älsklingarna <3.

Jag har inget mer att säga än att jag hoppas att Evelina klarar sig, hon gör något stort idag. Men jag ska försöka vara så stort stöd som möjligt åt min lilla sockerkaka. <3



Nu blire mera mtvema och försökta skriva till m. :/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0