sug av mig.

Försöker sova men fan va trögt det går. hatar att det blir såhär, alltid ska man behöva ligga, vända och vrida på sig och tänka på en massa onödig skit, som jag ändå bara får ångest för. 

just nu står leandro utanför min dörr, försöker skrämma mig. vilket han har hållt på med ett bra tag nu. ojoj..  han tog tillochmed på sig mina sockar för att jag inte skulle höra hans fotsteg. han är dum, lillen.
gud slutar han aldrig?

Just nu är jag så irriterad att jag skulle bli arg om någon gav mig en blomma.

fuckthisshit


Just wanted you to know, i can't go on without you.

om sexton timmar händer det grajjer! (Y)

Kommentarer
Postat av: du vet vem, <3

VAD HÄNDER OM SEXTON TIMMAR? jag måste veta nununu :)

2006-11-20 @ 08:15:40
Postat av: Lisa

gud vad sör du var på din visningsbild nea ;D

2006-11-20 @ 10:28:02
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0