OH, HAPPY DAY.

Jag måste få säga att jag haft en riktigt bra dag hittills och jag tror att den kommer bli bättre. Det känns himla kul, att jag för en gångs skull har en bra dag :D.
Dagen började med att vi skulle redovisa för niorna på fridaskolan. självklart sitter viktor där så jag blev apnervös :p. Mitch skulle också vart där men det var han inte. redovisningen gick bra och det var kul. sedan gick jag och jennie ner och tränade bodypump. heeelt jobbigt :D. jag är ju så himla svag i armar och ben så jag körde med 2 kg och 5 ibland. haha, kände mig as kass :D. Sedan gick jag hem och duschade, gick på språk, i love italienska. sedan gick jag till skolan, träffade Ida, gick till sincan och sedan hem. Ida följde med mig hem och klagade över mitt rum :). Om jag tänker rätt om Ida så kommer hon SÄKERLIGEN lägga upp bild på mitt rum  på bilddagboken ;p. Fick pratat med marcus (!). Heeeelt snäll och go var han. fick se han i cam. dessutom frågade han efter en bild på mig. då tänkte jag moaha, han kan få se mina nya glasögon, för jag är så glassig i dom :D. moaha sa jag och skickade bild. det har jag inte gjort på flera år.
han var iaf sötast som vanligt och det var kul att prata med han :). SÅ kär :(.  Nu ska jag snart ner till min älskade papi och fira han, för han var ju spårlöst försvunnen i söndags :'(. Sen blire träna igen med älsklingen :D.
träna is the shit.


come back with more lateeer.
köss




mih.
någon ser ut som (L) James Morrison (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0