november9-fuckedup.

Kanske sa den drömmen mig något? Att antingen ska jag ha modet att fråga. Men å andra sidan, min dröm slutade inte lyckligt, det blev inte mitt slut. Vad ska jag då göra, när jag så innerligt tror att det är allt som behövs, om det går emot mig och blir en hel katastrof. vad-gör-jag-då...... ?

Hur kan jag ha en så stark tro om något som jag egentligen inte vet någonting om. Men egentligen borde jag väl det? Jag har, i många år, ställt upp för dig och det känns som om jag känner dig mer än någon annan. Fast ändå inte. Idag har jag tänkt extra mycket. Extra mycket om vad vi har gått igenom, vad som har sagts och gjorts. Hur skulle någon kunna ta detta ifrån oss? Det som har gjort oss till oss.
Fan! Jag saknar att vara med dig och prata med dig och allt det där som jag alltid skriver. Jag saknar som fan att bara hålla om dig är du sover. Jag hade gjort vad som helst bara för att få göra det engångtill. Jag orkar bara inte gråta mig till sömns.




- Efter detta, är det JAG som ska kontakta dig? Herregud, du sårade mig ännu en gång och vill att vi ska vara..vänner ;/. Men ändå har du inte skrivit eller ringt. Det kallar inte jag vänner.

Va händer bre?

jävlahelveteskukprojekt! Vi ska; göra projektet, och nånting på engelska, skriva två labbrapporter (naturvetenskap), göra en rapport om etik och moral, och säkert någon jag glömt. DESSUTOM har jag prov imorgon i webbdesign. PLUS att jag har två filmer att kolla på tillsimorgon.
Men det är ju helt okej för mig ^^,

Det är bara sug, helt enkelt.

Over n' out.
/n

alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0