november8-reason to cry.

damn baby, you frustrate me baby.



You're not comming back, i've got a reason to cry.

Richard marx - right here waiting, takida - reason to cry, stone sour - looking trought the glass, coldplay - fix you, coldplay - clocks, coldplay - warning sign, coldplay - shiver, coldplay - yellow, coldplay - the scientist, hello saferide - the quiz, james morrison - you give me something, something corporate - konstantine, usher - my boo, tegan and sara - you went away, hinder - lips of an angel, pussycat dolls - stickwitu, silverchair - miss you love, sum 41 - pieces, sum 41 - some say, sum 41 - open your eyes, mariah carey - i give my all, trapt - headstrong, westlife - swear it again, westlife - i wanna grow old with you, keane - somewhere only we know, saybia - the day after tomorrow, delta goodrem - lost without you, three doors down - kryptonite, three doors down - here without you, daniel bedingfield - if you're not the one, aviation - you where my everything, hello saferide - nothing like you, jet - look what you've done, nirvana - where did you sleep last night, n'sync - this i promise you..



alltså, ska jag fortsätta? allting påminner om dig. jag kan sitta här och grina som en tok, eller så fanimej är jag glad. jag passar inte i denna sorg.


min älskling, min älskling. vet du hur underbara minutrena med dig är? om jag fick välja hade jag valt att aldrig lämna dig, varför skulle vi gå på olika skolor? efter tre år i samma klass, är det svårt. varje dag, älskling. alltid. jag älskar dig så mycket att jag skulle kunna bita sönder dig bara för att du är så bra. du är bäst, min bäst.


projekt, projekt. börjar bli kul nu, ska sätta ihop det senare på eftermiddagen och jag hoppas att det bli bra, detta. jag hoppas att jag NÅN gång kan få ett lyckat projekt. - nu har jag min chans
.

Nästa vecka är det nationella prov igen, svenska. ska hålla nåt tal om den moderna människan, hjälp någon?  yeye, får se  hur det blir. ;/.


Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan träna ikväll. annars blir jag gaalen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0