november14- cv.

Igår;
Jag kände mig värdelös. Jag tänkte om och om igen, hur gör man? Jag kunde inte ens räkna ut 9 + 6. piiiinsamt. Jag ska iallafall få förlängd matte.. Ska inte göra nationella nu i december utan det bli i maj tillsammans med ettorna. yay.
sedan var det baka bullar med evelina ;D.

jag är här utan dig. och jag drömmer om dig hela tiden.


Idag; kukdag?
Jag har haft nationella i svenska idag. gick sådär. blev klar efter 1 1/2 timma. skönt. vissa satt fanimej kvar till kl 14.30 :O. gick ner till moni och klappade lite på Nova, såå söt! gick hem till evelina och sedan träna. fyhelvete vad skönt det är att träna. bäst. lämnade evelina vid bussen, träffade matilda som jag pratade med i nästan en timma. sedan kom jag på hur KISSINÖDIG jag är. gash, jag trodde jag skulle sprängas. så jag bestämde mig för att bege mig hemåt. så vi gick upp för k-gatan och träffade en, två, tre, fyra, fem. OMG. k-gatan kryllar av folk man känner. skitjobbigt när man är så jävla nödig, va. till sluuut kom jag hem och sprang in på toa med alla ytterkläder och allt, rubbet. that was some good shit. bestämde mig för att ringa pappis och sedan sooova. mamma väcker mig och jag inser att jag orkar inte gå till kyrkan och sjunga.. synd, jag har inte varit där på as länge. måste nog sluta. jag har varken tid eller ork. nu ligger jag och lyssnar på Chemical Vocation, så jäkuls bra och ska snart få mat! gotti.

y'all have a good day.
tjing.

..and I hope to shape this into a better life.
to feel again, this dreadful pain is wrong.
..yeah I hope, I wrote down the last lines of this life.
could be wrong, But I guess it´s worth a try.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0