Fan, det skulle vart du.

Kanske jag kan kan kan!
men jag vet inte, det är för osäkert..
det känns ändå som om jag kanske skulle klara av det.

Om jag bara fick chansen en gång till, fick jag bara vrida tillbaks tiden..


Nog om sådant. Let's prata om skolan.

Har fruktansvärt mycket framför mig just nu, det är rest veckor och det är sjukt mycket jag måste göra och jag tar ju ändå aldrig tag i det.
Jag tror det ligger någonstans i att jag inte orkar, jag har ingen ork att plugga.
Jag tror också det ligger i att jag kanske inte är på topp, vilket ja inte vart på ett brabra tag, och det gör att jag orkar mindre i skolan.
Ska träffa Eva imorgon, det var ett tag sen nu och jag får absolut inte missa det. Glömde av förra veckan och det vart inte bra tycker jag.

Vad händer mer än så?
Jo, idag måste jag ner till H&M för att be dom ta bort en sån pipgrej dom brukar ha på kläder osv. Jag vart i Gbg förra helgen och köpte en söt mössa, men damen i kassan glömde dessvärre att ta bort pipgrejen.
Jag hoppas att det går, så ja slipper åka till H&M i gbg eller att det piper när jag går in på H&M istan. Pinsamt värre.
Sedan måstemåste jag plugga och lägga mig tidigt, för jag klarar inte av att vara uppe halva natten på en skoldag, nästan varje dag ;p.
Dessutom får jag absoabsolut inte missa Prison Break ikväll, imed att jag missade det i måndags, sedan är ju faktiskt BigBrother ett måste :).

Allt för mig, ska kolla igenom mina saker som behövs göra nu.

hajhaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0